Genmab — September 2017
-
AB er stort set eneste sælger i dag med -45.000 stk., så kursfald er da forventeligt.
-
Øhhh - jeg har heller ikke fulgt AB ageren i aktien de seneste dage.
-
Hvis du tager lidt længere briller på, bessefar ;.) (unge man ku du jo ikke li), vil du opdage at kursen rent faktisk kommer op ad! (primo '14: 230 / '15: 370 / '16: 880 / '17: 1170). Og skal vi sige primo 18: 1400-1500. Hvor er det den
ikke stiger? -
Jeg gik helt ud af aktien i fredags. Jeg er simpelthen så træt af de store fyre, der skal rykke med kursen som det passer dem. Men jeg føler, at Genmab er blevet en meget sikker aktie uden den store risiko (i forhold til bare et år siden) Derfor vil jeg gerne have sikre penge i aktien. Tror i på hurtig kurstigning, eller bliver vi ved de 1400-1450 den næste måned?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind