Genmab — September 2017
-
Det giver ikke meget mening at købe en aktie for 500-1000 kr. og så betale 29 kr. i kurtage, synes jeg. Så hellere have en aktiekredit til 0,99% i rente på f.eks. 10.000 kr. og så købe én gang om året, hvis man sparer 500 op om måneden. Jeg synes ikke der er stor risiko ved at købe aktier for 10.000 kr. lånte penge, og så f.eks. sidde 110% investeret.
-
New? daratumumab in combination with carfilzomib, lenalidomide and dexamethasone NCT03290950 https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03290950?term=daratumumab&rcv_s=09%2F04
%2F2017&rank=2 -
-
Det kan sagtens give mening, at investere for 1000-2000 kr. I den situation hvor et ungt menneske ønsker at opbygge en langsigtet pensionsopsparing, giver det god mening, at sammensætte en diversificeret aktieportefølje bestående af mange forskellige aktier. En investering på 2000 kr vil i løbet af 35 år vokse til knap 30.000 kr., med et almindeligt gennemsnitligt aktieafkast på 8 %. Så betyder 29 kr. i kurtage ikke en bønne. Det forholder sig selvfølgelig anderledes, hvis man er daytrader:-)
-
Enig JKY. Mcjean, det er helt ok du synes min holdning er arrogant. Deler ikke dit synspunkt om at Genmab ikke er en folkeaktie idag og mener på ingen måde et split ville ændre det i øvrigt. Hvis du kan linke til noget forskning der viser at aktier der splittes efterfølgende slår markedet vil jeg meget gerne læse det. Det virker meget urealistisk at markedet skulle være så ineffektivt
-
Novod var ude i går med mange gode info. Han havde talt med Caruso fra JNJ og han var godt tilfreds med uptake. Hvis solide viste gode data var de parate med massive investeringer. Ingen problemer overhovedet med reimbursement. KOL som han også havde talt med siger at de er parate med at give dara så snart first line er approved. CART vil kun være for pts efter dara grundet kompleksiteten i behandlingen etc
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind