Genmab — September 2017
-
Med al den snak der har været omkring kursen i dag, så må der da være nogle rigtige kloge hoveder, der kan fortælle hvad markedsværdien på de 87 milliarder, hvis alt det der kommer frem om hvad der allerede er indregnet i kursen. Den reelle markedsværdi må så være meget mindre ............ de kloge hoveder må da kunne sige, hvor stort det beløb er, som allerede er indregnet i kursen. Så ved vi hvor meget der ikke påvirker kursen. Gode recepttal i dag understøtter jo reelt ikke kursen.
-
I øvrigt, Bulder - ved du noget om hvorfor (iflg. Sukkeralf hvis jeg forstod ham rigtigt, kl. 14:33), 1. linje filings+approv (Alcyone+Maia) kun giver i samme lag som 3. linje filings+approv (Castor+Pollux).. en lægmand som jeg måtte tro, at 1. linje gav klart mere.. ligesom fx salgs-milestones bliver større og større?
-
Ja, det lyder rimeligt at populations-proportionalitet kunne være forklaringen.. har ikke lige styr på alle tallene, men kan huske der er kommet et par rigtigt gode tommefinger-tal (fra Sukker, mener jeg) for antallet af MM-
pts i 1./2./3./4. linje hhv. Anybody?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind