Genmab — September 2017
-
LOL

-
Jeg omregner da receptral til salgstal.

-
bibob...Jeg siger vist at tallene ikke er kursdrivende.
-
-
Det er han altid.

-
Enig bibob..Jeg siger også at det flotte tal blot lægger en hånd under kursen.
-
@Vitus
Hvad der er indregnet i kuirsen eller ej diskuteres herinde jævnligt (~ flere gange om måneden). Og jeg kan tillægge kvalificeret og med strort engagement. Så følg med fremover eller skim igennem de sidste 2-3 uger: det kan klares på få minutter! -
Og når man finder disse del-diskussioner, kan man se mange og forskelligartede argumenter for den ene eller den anden værdi.. af alle elementerne i GEN.. og derved samtidig lære en masse om firmaets produkter/kandidater/pipeline (samt i øvrigt om biotek generelt).
-
Et overslag, hvor der medregnes $-kurs, royalty-%, P/E og der ansættes en værdi af pipelinen og kontantbeholdningen, vil give til resultat, at der er indregnet et salg på ca. 4 mia $. Og da vi i år næppe når over 1,5 Mia $ står det klart, at nuværende kurs er baseret på forventninger.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind