Genmab — August 2017
-
Uforståeligt det er danskerne der sælger ud.
-
Mioklubben (jeg husker ikke hvem) omtalte i morges, at aktien var ved at være lidt "kedelig".
-
Der kom lige pludselig gang i chatten, haha

-
Det er godt nok en del måneder siden at vi havde over 300 besøgende på en gang her i chatten.

-
Debatredaktøren er en glad mand i dag.

-
Jeg er lige kommet ind fra mit ( hjemmearbejde på garagen ) og har set at jeg sidder på en raket på vej til Mars eller længere. Hold da k... hvor var det skønt at se positive nyheder om Genmab efter alle de tilbagefald. Tommel op. ( i rø... på alle de negative analytikere og de troløse ).

-
Rachel skrev sådan om HR: Man skal pas på at sammenligne forskellig studier – det er at sammenligne æbler og pære da studier/populations osv er meget forskelligt. Vi er glad for data sæt og en HR på 0.50 er god især når du kigger på andre velcade regi.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind