Genmab — August 2017
-
Ja det bliver spændende hvor højt salget når op i år. Mon ikke os de fremhæver noget spændende fra pipeline eller interessante studier på ASCO i år.
-
@ Sukkeralf, hvad forventer du dig af information i september fra ESMO og fra ASH i December vedr. Dara eller Genmap?
-
Næh, 1. november, men det kan så ikke være late breaking http://www.hematology.org/Annual-Meeting/Abstracts/
-
Kan der komme noget SC?
-
Maintenance/smoldering kan jo blive en gamechanger i MM
-
Ang recepttal i morgen vil jeg være glad for USD 76,0m. Det er en nedgang 7% ifht juni, men det er en vækst på 2,6% d/d (klinikdage) ifht juni
-
jokeren hedder dara+pom, som jeg har lidt svært ved at vurdere. FDA approval kom 16 juni, så der er en hel måned i juli - men med uptake, indledende behandling med lille dosis osv, så vil der ikke være fuld smæk på recepttallene
-
august - til gengæld - der modellerer jeg et receptal, der kysser underkanten af usd 100 mio. 23 klinikdage + effekt af dara+pom
-
Der vil være maximal medvind på cykelstien for Dara i denne måned
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind