Genmab — August 2017
-
En væsentlig kursetrigger er også den forventede opjustering, som forventes annonceret i forbindelse med Q3.

-
Region undersøger forbrug af dyrt kræftmiddel
Regions Syddanmark vil kigge nærmere på lægernes ordinationer for få svar på, hvorfor regionen har landets højeste forbrug af Genmab-midlet Darzalex.
(medwatch.dk)
-
Udlandet skiftede retning for en time siden. Der skal ikke så meget til at flytte nålen lige nu. Der er nok også andre, der savner nogle gode historier omkring GEN
-
we saw this data, but an easier article to read -
http://www.multiplemyelomahub.com/medical-information/efficacy-of-daratumumab-outside-the-clinical-trial-setting?utm_content=buffer5379f&utm_medium=social&utm_source=twitter.com&utm_campaign=buffer -
Du har helt ret Vibo. Min fejl

-
Skal man supplere nu?
-
Uanset om det er Genmab...Vestas.. Pandora osv....Anonyme kører klatten...om det går op eller ned...uanset casen.
-
Og for den sags skyld også Schouw & Co...
-
Om det er nu eller ? Er svært. Selv har jeg købt Bull i dag. Det gør jeg altid når den går ned. Hvis den fortsætter ned plejer jeg st købe flere. Som historien har formet sig har jeg scoret på det hver gang. Har en stor fast position - men derfor kan man jo godt spekulere
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind