Genmab — August 2017
-
Nå kære forum her i informations-tørken, hvad er det vi kan se frem til?

-
Så kører enskilda deres perfide lille lortealgoritme igen. Hver gang der er mulighed for at rykke kursen ned gennem spread'et sælger de et lille antal aktier ned i buddet
-
Ved at handle 1000 aktier har ens flyttet kursen 7 point
-
Øøøh. Måske ligegyldigt for dig. Jeg er lang og vil gerne have alle relevante informationer. Måske specielt omkring spekulation i aktien
-
Tak Mayflower, har fået opfattelsen af de salgstal vi får fremadrettet, ikke flytter kursen så meget men, at det snarere er konferencer og resultater fra forsøg, som skal drive kursen op. Med den "heftige" aktivitet, jeg forstod der var lagt op til fra JdWs Q&A og Reuters notits omkring "festfyrværkeri", forsøger jeg at forstå, hvad dette kan være? Ellers er der langt til Q3 og en mulig opjustering

-
Ja, der er en myriade af igangværende forsøg, og alt vi kan gøre er at afvente. Jeg synes i hvert fald aldrig, jeg har haft særlig meget held med at forudsige, hvornår der kommer resultater ind. Min strategi er bare at ligge lang i GEN. Så må jeg tage både sorgerne og glæderne, som de kommer.
-
Tak de herrer. Er lang i aktien. Mit mål er at forstå lidt bedre, hvornår den positive opfattelse, vi har her på forum også materialiserer sig i markedet og hos analytikerne

-
Jeg ved ikke hvad den generelle positive opfattelse er - jeg er positiv på den lange bane, men synes aktien har en fair pris - det er jo altid svært at sige hvad en fair pris er, men når der er taget stort forskud på intjeningen i MM (også mere end hvad godkendelserne pt giver anledning til), så kan man vel ikke klage. Derfor er jeg meget enig med Mayflower i, at det nærmest er umuligt at vide hvornår markedet er klar til en højere kurs (eller for den sags skyld en lavere kurs).
-
Det virker til at aktien er voldsom korreleret med udviklingen i USDDKK pt. Men det er nok et tegn på at GEN er ved at skifte status fra at være et rent event/biotek play til at være mere påvirket af omsætning/valutakurs/bigpharma udvikling
-
Og ser frem til Hexabody: jeg fatter ikke så meget, men nyeste artikel er vist: "Monoclonal Antibodies against Epidermal Growth Factor Receptor Acquire an Ability To Kill Tumor Cells through Complement Activation by Mutations That Selectively Facilitate the Hexamerization of IgG on Opsonized Cells".
-
Prisen dags dato skal, som i skriver, ses i forhold til det niveau Dara når på sigt. I har ret i at det stort set er det eneste der prissættes lige nu. Om det så er ok kan diskuteres. Dernæst afhænger det så af om vi når 8-9 mia $ eller 11 mia plus min 3 for solide tumorer - eller mere . Analyseprisen i dag er jo nutidsværdien af den tids pris hvis man groft sagt får X pct i rente. Tager vi den lave ende her er prisen i dag min 100 kurspoint for lav! OG så har vi jo lige lidt andet at lege med
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind