Genmab — August 2017
-
https://clinicaltrials.gov/ct2/show/NCT03242889 - A Study of Subcutaneous Delivery of JNJ-54767414 (Daratumumab) in Japanese Participants With Relapsed or Refractory Multiple Myeloma
-
Håber vi laver en Novo imorgen + 7-8%
-
@transalp, jeg har været i kontakt med admin fra fb-gruppen som du linkede til og copy-pastede fra idag. Hun er meget skuffet over at der er blevet copy-pasted personlig information fra gruppen, det er imod gruppens regler. Den besked er jeg blevet bedt om at bringe videre her
-
Det skal siges at min kontakt til hende opstod igennem at jeg gerne ville ind i gruppen for at følge patienternes opslag, men fandt så ud af at man skulle være ramt af knoglemarvskræft eller i familie med nogen der er, efter en chat med gruppens admin. Hun fortalte at hun havde fået mange henvendelser idag fra investorer og jeg nævnte så at det måske var fordi de var blevet nævnt her på siden idag, hvilket hun blev stødt over. Så for lige at slå fast så henvendte jeg mig ikke for at gøre hende
-
Tak Thomas.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind