Genmab — Juli 2017
-
Jeg synes chatten nu definitivt har nået Euroinvestor niveau.

-
Korrekt..lad os nu få kammertonen tilbage..
-
Og specielt emnet drejet tilbage til det faglige
-
Der er en ok feriestemning her i chatten på nær en enkelt mindre episode forleden.
-
Der er absolut intet ændret i forhold til tidligere. Fagligheden øges i takt med at der er nyt ude i den store verden. Det kniber lidt i sommertiden.
-
Det "lumre" kan jeg godt undvære, så det sletter jeg af hensyn til de mange kompetente kvinder som står bag flere af vore aktive aliaser.
-
Chatten her er virkelig alt overvejende meget seriøs og troværdig, og det er super godt og vigtigt. Rent psykologisk så kan en lang seriøs periode godt udløse et kort behov for et godt grin og noget humor. Humor kan godt være tveægget, så vi skal passe på grænserne og det etiske. Jeg blev grebet af selve (mande)humoren i dag, men forstår godt, hvis nogen føler sig krænket. Humor er en svær ting især på skrift.
-
Fred være med det. Vi har ikke nogen deltagere her som ikke er mand nok til at stikke en undskyldning eller trække behørigt i land.
-
enig, mogan, også fordi vi ikke kender eller kan aflæse andre. Jeg synes det var meget sjovt, men beklager også hvis noget følte sig stødt over mig. Fint vi fik det slettet og kan komme videre med det mere faglige. Dog kan jeg godt lide chattens format, af mere uformel og dagligdags karakter, fremfor de mere faglige, og formelle, debatsider. Der er lidt mere social hygge her. Kram til jer alle og glædelig sommer

-
Er der indbygget stop loses i instrumentet?
-
Jeps..stop loss 1320
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind