Genmab — Juli 2017
-
det konsensus tal er forkert.
-
der kommer ingen opjusteringer på dette
-
nej, tallene i morgen er nu kendte
-
Problemet er vel egentlig, at recepttallene sandsynligvis er helt i skoven ifht reel omsætning
-
måske grunden er, at nogle af recepttallene dækker over forbrug ifm kliniske forsøg, hvor der ikke betales fuld pris
-
Vi må nok tage et tab på 5-10% over den næste uges tid ovenpå dette.
-
-
Hvornår kan godkendelse i Japan forventes?
-
Enig med GB.
-
Hvis tallene dykker 25% i morgen så skal du se AB gå amok i salg over de næste 2-3 dage, fuldstændig uafhængig af J&J's regnskab. Med mit kendskab til amerikanere så skyder de først og spørger bagefter, oversat til at de sælger med arme og ben for derefter at undersøge tallene nærmere, men måske jeg tager fejl vi må se, jeg gætter på 1330-50 - 5. august.
-
Omkring opjusteringer.
-
McJean hvor har du de her 25% fra?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind