Genmab — Juli 2017
-
@nohope: Jeg bruger Nordnet
-
Det er da kun dig som kan handle, eller har jeg misforstået din bekymring.
-
Nå. Det er der skoen trykker

-
God formiddag. Kursfaldet sidste sommer efter ASCO, CASTOR og POLLUX data kom noget bag på mig og sidder stadig i baghovedet. Men jeg sidder også med en fornemmelse af, at "noget" pt holder hånden under kursen, så vi undgår større kursfald lige nu. Dette "noget" tror jeg er en kombination af forventninger til Alcyone data og Q2 salgstal. Jeg supplerer derfor forsigtigt her under 1400
-
Efter JNJ Q2 næste uge forventer jeg to modsatrettede tendenser de næste måneder: 1) sivning som følge af "sell on facts" efter Q2 salgstal, 2) opbygning af kursen op mod Alcyone data. Hvad der kommer til at dominere ved jeg ikke, men jeg satser mest på at det bliver Alcyone trenden opad

-
-
Tror der er mange investorer, der afventer JnJ salgstal den 18.7. Ingen ønsker, at være ude af aktien, før denne væsentlige trigger. Men spørgsmålet er om vi vil se, at kursen ca. 5 dage efter vil være faldet tilbage, eller om den holder sit momentum frem til den 9. August, hvor Genmap annoncerer halvstallene?
-
Solsen...Havde vi ikke et stort aktiesalg fra Jan sidste år i august?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind