Genmab — Juni 2017
-
@Sukkeralf, skal det så tolkes som om de ikke forventer mind-blowing resultater i Alcyone fase III?
-
JohnW - Syntes du skal holde dig til din egen strategi - den strategi du ved du har det godt med. At andre har f.eks. en swing trade strategi, eller handler på kort sigt, skal du lade dem om. Som udgangspunkt er det en særdeles tvivlsom strategi, selv om enkelte har held med det.
-
I min såkaldte akkumulerportefølje (på Genmab) har jeg ca 1.000 pct afkast i snit. De første ligger naturligvis noget højere
og snittet på 1.000 skyldes udelukkende løbende supplering. Målt i snit på årsbasis milevidt over enhver fond/ porteføljemanager og ethvert indeks. -
I min bull port angående Genmab ligger jeg lidt lavere, men der har jeg også kun handlet i udvalgte tidsrum. Bear på Genmab har jeg aldrig købt - finder risikoen her meget mere uoverskuelig. På Bull ved du at den altid kommer op over tid. Naurligvis kan der, i yderste fald, være en risiko for tab der også. Jeg har bare ikke oplevet det, kun at den har været nede at vende.
-
Takker @Darwin. Selvfølgelig er der nogle der kan finde ud af swingtrade i Genmab, det har jeg også forsøgt på et tidpunkt, men uden særligt gode afkast. Køb-og-behold taktikken virker i hvert fald bedre for mig. Men selvfølgelig forsøger jeg at time mine køb med de fald der er i markedet.
-
Jeg tror ikke gode ALCYONE data vil give en stor stigning i aktiekursen, da det er allerede 100% risikojusteret af analytikerne.
-
Store stigninger kan komme i forbindelse med en uventet stor tech aftale, og ikke mindst i forbindelse med gode CALLISTO data. Det vil rigtig sætte fut i spekulationer om daras muligheder udenfor MM. Dog skal vi vente til 1H 2018 på CALLISTO.
-
Man skal ikke undervurdere ALCYONE, idet forsøget er det vigtigste af alle da first line er det ultimativt største marked med lang opfølgende behandling. Så det er ikke fuldt indpriset efter min vurdering. Modsat vil lidt svage data her give store smæk så derfor har markedet balanceret risiko i prisen pt.
-
Må give Solsen ret. De fleste analytikere er enige om, at med dara topsalg (i alle linjer MM) på 8-10 mia.$ bør GENs kurs ligge i niveauet 1600-1800. Og analytikerne indregner heri, altid, %-sandsynlighederne for at stoffet kommer på markedet. Da kursen, inden PhIII data, ligger i 1400-niveuet, kan man konkludere at PhIII godkendelsen ikke er fuldt indpriset - der er stadig en vis - omend måske ikke stor - sandsynlighed for at data skuffer.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind