Genmab — Juni 2017
-
Bla. Citi fremhæver hurtig godkendelse af dara/pom/dex som en vigtig katalysator. Så hvis udfaldet bliver negativt, så tror jeg bestemt at en negativ kurspåvirkning a la CARINA kan blive udfaldet.
-
Den 30.3.17 lukkede Genmab i 1413. Efter luk kom CARINA. Næste morgen åbnede Genmab i 1320. Det tror jrg godt kan gentage sig ved ikke godkendelse af Pomalyst kombi.
-
Janssen har analyseret et fase 3 studie i dara/pom/dex (MMY3013). Efter sidste regnskab var der spørgsmål til Winkel på hvorfor. Winkel bekræftede at det var sket efter forhandlinger med FDA, som et opfølgningsstudie. Jeg fik indtryk af, at det var en betingelse for at få godkendt fase I/II studiet. Det mener jeg giver os comfort. Altså øger chancen for tidlig godkendelse.
-
analyseret = annonceret
-
Sukkeralf. Ja m
an skal altid være realist og ikke blåøjet i sine investeringer. -
-
Merck pauser kræftstudier efter dødsfald
Amerikanske Merck har valgt at stoppe patientrekrutteringen til to senfasestudier med selskabets vigtigste kræftmiddel Keytruda for at undersøge flere dødsfald blandt forsøgspersonerne.
(medwatch.dk)
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind