Genmab — Juni 2017
-
Jeg har Bull Genmab *3 fra Commerzbank købt på Nordnet. Det er et certifikat jeg er tilfreds med, og regner med at beholde en rum tid endnu, da jeg fortsat har stor tiltro til Genmab casen.
-
God morgen.
Børsen http://borsen.dk/nyheder/avisen/artikel/11/172036/artikel.html -
"Samtidig svarede 91 pct. af forsøgspersonerne selv, at de oplevede en forbedring, når Darzalex indgik i den tidlige behandling sammen med andre præparater." - de får det til at lyde som et survey, hvor patient krydser af om de er tilfredse med behandlingen

-
God morgen.

-
- "
De gode opdaterede data fra tvillingestudierne og især fase 1b-studiet, som gøder for en god udvikling for Darzalex som førstebehandling, bør betyde, at Genmab outperformer det generelle marked i dag. Men nogen markant kursstigning tror jeg ikke, at man skal sætte næsen op efter. Det hænger sammen med, at meget af potentialet for Darzalex i knoglemarvskræft er afspejlet i den nuværende aktiekurs, konstaterer Sydbank-analytikeren".
- "
-
Apropos opdateret Pollux har dette vist ikke været nævnt her: In patients with standard cytogenetic risk (…) the daratumumab combination regimen resulted in an ORR of 95% vs. 82% (p=0.0004), with VGPR or better achieved in 85% vs. 55% of patients, and CR or better achieved in 58% vs. 27% of patients treated with DRd vs. Rd
-
I high risk ser Castor næsten lige så godt ud som Pollux: https://www.advfn.com/news_Darzalex-daratumumab-Combination-Therapy-Improve_74919916.html
-
-
Vi ser vist nogle investorer som er på "sell on facts" i dag. Det var forventeligt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind