Genmab — Juni 2017
-
Mener stadigvæk at det er vildere end forventet, kombierne sparker i den grad røv og kan måske betyde at Genmab som mange andre aktier ender i ATH tirsdag eller onsdag. Forventer også opdateringer fra banksterne og opjusteringer fra de danske banker. Med disse resultater kan første linje godkendelse kun gå for langsomt.
-
Er der nogen forklaring på det pludselige dyk efter en 28-29 måneder i Pollux? Så vidt jeg kan bedømme svarer det til at ca. 10 patienter falder fra på en gang, for derefter at ligge fladt ca. 5 måneder i streg. Er det tilfældigt? Det gør det i hvert fald sværere at estimere, hvor vi ender. Der er langt til 43-44 måneder.
-
Jeg husker en af lægerne fra en paneldiskussion i USA (klip fra Youtube) havde estimeret sig frem til en 40-45 måneder, så,
vidt jeg husker. Og det kan jo stadig nås, til trods for dykket. -
Fra slide 20 http://files.shareholder.com/downloads/AMDA-KPIBN/4584686023x0x945399/EC74F332-F86B-4A3F-A654-6B7109D1B56F/Jakubowiak_DARA_KRd_ASCO_oral_presentation_3June2017.pdf Patient elected ASCT on study Day 113 and ended study treatment with a
clinical response of VGPR -
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind