Genmab — Maj 2017
-
Hvis jeg ville øge i GEN, ville jeg overveje at gøre det via højt-
gearede Bull certifikater. Det giver selvfølgelig - på lang sigt - rigtig god mening når man 'ved' at GEN skal op. Men ved ikke hvor lange certifikater man kan få.. og skal heller ikke have flere! -
Altså tror sagtens man kan beholde et certifikat over en årrække, men de fleste ligger forholdvis kort tid i deres certifikater. Jeg kunne dog godt finde på at ligge lang i mine Genmab Bull, da jeg os er sikker på at den skal videre op på kort og lang sigt. Hvor har du købt dine Bull*4 Smadsed? Kunne max købe *3 inde på nordnet.
-
Bullx4 er købt på danske bank portalen...men er vist udstedt af SE
-
Nik_hs1990.. Husk på at det koster at beholde gearede certifikater. der er renter og administrationsomkostninger forbundet med de forskellige gearede certifikater. Kig eventuelt hvad der er gældende for dem du vælger, så du ikke for ne kedelig overraskelse.
-
Ja skatten er vel kapitalindkomst ???
-
ja enig i at det er ret omkostningstungt, og derfor beholder man som regel kun sine certifikater i en kortere periode.
-
Disse omkostninger, reguleres de med kursen ?
-
Ofatumumab i splenic marginal zone lymphoma (SMZL): In a series of patients largely pre-treated with rituximab, ofatumumab resulted in a 90% overall response rate, 50% being CR. Complete results of the interim analysis will be presented at meeting.http://learningcenter.ehaweb.org/eha/2017/22nd/182586/lydia.scarfo.a.prospective.phase.2.trial.evaluating.monotherapy.with.html?f=m3e1181
-
@kkjoel 15:31 - På Nordnet står Bull GEN X4 SE med indløsniong 20.05.2026. Det samme gælder for X2. Det er vist kun SE (Skandinaviska Enskilda) der skilter med dette. Men de kan formentlig lukke papiret ifald de får behov for det - ligesom Nordea har gjort.
-
Tak for svarene. Og ja - det må da være møghamrendeudoverallegrænsernissemodbydeligt HVIS banken p
ludselig lukker et Bull certifikat man står til at tjene kassen på indenfor nogle få måneder. Som Nordea fx brillerede med. (Jeg ved godt at de er i deres fulde ret, men alene denne klausul/mulighed får mig nok til aldrig at ville købe gearede certs.) -
hvad dælen sker der i lukkeauktionen?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind