Genmab — Maj 2017
-
well warrant programmet har vel også kostet lidt i dag!
-
KWC...Vi snakker om artiklen lidt højere oppe i chatten.
-
Konsensus i markedet i 2021 er i følge Nordea 2,8 milliarder dollar. Nordea er selv på 5,3 milliarder. Kan altså ikke lige se hvad der skulle være galt med J&J´ s 4 milliarder.
-
Det er helt fint at melde lidt forsigtigt ud.

-
-
Jeg så godt de 5 milliarder nævnt som konsensus. Uden at være skråsikker, så er jeg sikker på at Nordeas 2,8 milliarder i konsensus holder stik.
-
jkj..Også enig med dig.

-
Konsensus er gennemsnittet af analytikernes forventning. Her har Nordea i dag over for Børsen udmeldt at den er 2,8 milliarder i 2021. Det kan jeg tjekke i morgen.
-
4-trader indikere 5.3M kr i 2019 for hele forretningen. Ser ud til deres tal er baseret på 17 forskellige analytikere. http://www.4-traders.com/GENMAB-A-S-1412914/financials/
-
Konsensus er efter min bedste overbevisning ikke 5.3.
-
Kan ikke se hvorfor Nordea som er dybt begravet i tallene skulle melde konsensus ud på 2.8, hvis det ikke forholdt sig således.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind