Genmab — Maj 2017
-
nu må vi se. GEN lader til at ville lægge hånden på kogepladen ved at lave egne duo- og hexa IND'er i den ret nære fremtid
-
Givet op har jeg ikke, men ser ikke Genmabs teknologi markant bedre end andres - det skal de i hvert fald vise i klinikken først. Og med Jans ønske om 50% option, så tror jeg det bliver tæt på umuligt at lokke de store til. Så jeg håber mest på aftaler med små lovende biotekvirksomheder i stil med Aduro og BioNTech
-
Den egentlige værdi ligger vel mest i IND'erne. Techprogrammer er meget fine, men det er ejerskab og kontrol, der driver seriøse værdi
-
Vi så det med Pharmacyclics og det gentog sig med Actelion
-
ja - det er spændende med hvilke forskellige non-cancer indikationer, der kan bruges antistoffer
-
hvor meget er vi egentlig ude i pt? nyre, cns/hjerne, blødermedicin
-
Hvad er det Gilead laver i den sammenhæng? Jeg så at deres program blev nævn som nr. 1 på GF præsentationen
-
er det AIDS?
-
var der også tale om brug af antistoffer ifm diabetes?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
En Sangriaskål på det!