Genmab — Maj 2017
-
Humira rammer $4,118 bn i første kvartal. Der går nogle år før Darzalex er på siden af dem https://news.abbvie.com/news/press-releases/abbvie-reports-first-quarter-2017-financial-results.htm?_ga=1.24885498.1537493431.1493643801
-
Hej alle. Jeg har i lang tid overvejet SU lån til Genmab køb, inden kursen flyver til månen
Jeg har allerede lånt penge af mine forældre, men kunne godt bruge mere. Hvad siger i? Jeg ved godt, at man aldrig skal investere for lånte penge, men SU lån er det bedste lån jeg får nogensinde.. -
-
Jeg ved det Bibob, men man må tage chancer i livet, når man har de drømme, jeg har

-
Bibob har du en tidshorisont for Genmab? Jeg ved godt, at meget kan ske fra den ene dag til den anden, og at du ikke er spåkone. Men har du gjort dig nogen tanker med aktien?

-
Synes det er en god idé Unginvestor, jeg havde gjort det samme. Så længe man er bekendt med risiko og ikke lader det stikke helt af med at tage dumme lån for at få yderligere og blive endnu mere grisk.
-
Og at sammenligne det med ludomani er jo direkte latterligt. håber det var en joke til et seriøst spørgsmål.
-
Tak for input Darza. Har brugt Bibob som "nordstjernen" i lang tid, men dejligt med andre meninger
Synes også, at linket er unødvendigt, og har derfor ikke svaret på det..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind