Genmab — April 2017
-
-
-
Jeg er ikke helt sikker på at MM er priset helt ind. Når der kommer godkendelse i Japan og andre regioner vil salget i MM blive en del større. Jeg tror ikke helt analytikerne har regnet på det endnu. Udenfor MM er der store forhåbninger, og vi får jo nok nogen indikationer i år på mulighederne.
-
Generelt har analytikerne
et topsalgs estimat på 8-10 milliarder dollar. Det indeholder efter min bedste overbevisning det samlede globale salg. -
Ok Helge. - Lidt uenig.
Men jeg tror kun at det dækker når MM bliver standard behandling i USA og EU. De kan vel ikke allerede lave beregninger før ansøgninger er tilsendt ( Japan som er sendt for nylig ) og Asien som helhed hvor der vist mangler mange lande fra. Inc Kina. Det er store områder at lave beregninger på. Det er så bare min ydmyge mening. 
-
Visse analytikere har et topsalgsestimat på 8 mia $ i MM alene. Hvis vi antager at det holder, så er 2.+ linje ca 4 mia værd. Og det er hvad dagens kurs ca afspejler. 2. linje ww er med andre ord fuldt indregnet. Det kan da godt være at EMA-godkendelse vil give lidt stigning, men næppe meget. Det helt helt afgørende er gode Alcyone-data, som vil sparke døren ind til 1. linje og dermed til den anden halvdel af markedet.
-
Dear Genmab believers, I often see comments about “Dara MM sales fully priced in”. If you have 5 minutes, read these comments and I will promise you you’ll have a great Easter Sunday!
-
Based on multiple drivers I believe Dara in MM is not fully priced in. And this has everything to do with the analyst projections, these just don’t reflect the data.
-
What drives this?: 1) Analysts don’t have the courage to reflect the real data in their models (with a price target of +50% or even +100% they would look like fools to their customers, nobody has the courage to do this) 2) The penetration assumptions in first and second line are still very low
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind