Genmab — April 2017
-
Hvilket topsalg regner du så med OHW?
-
Er der slet ingen af jer der sælger lidt ud af gen, og afventer til den har bundet og så køber op igen? eller holder i bare fast? jeg er nu kun 3% plus faldet fra 23%, og tænker jeg nok ryger i minus det næste stykke tid. Så det lidt et skridt frem og et tilbage. haft gen siden 7-8 mdr efterhånden.
-
@OHW er dit topsalg på mindre end 5 milliarder dollars??
-
og peaker det i 2022/23 eller senere??
-
Nickstar, hvordan vil du nogensinde vide om aktien har bundet og når den er på vej op på et tidspunkt, hvordan kan du så vide den ikke vender om igen? Alt forskning tyder på at almindelige mennesker ikke har skyggen af en chance for at forudsige det - så at basere sin strategi på det,
virker... uheldigt -
Hej Nick..Jeg har det meste i pensionerne. Her handler jeg ikke Genmab. I de frie handler jeg af og til
. Mest for at købe på tilbagefald. I mit lille Nordnetdepot boltrer familiens unge sig. Her har de brændt sig på deres bullcertifikater. Heldigvis for små penge -
OHW...Det er vi vist mange som advarer i mod.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
nej ved man aldrig hvornår bund og top er, tænker bare at den ik vender li nu og her, så mere for at hoppe ud nu og så se tingene lidt an