Genmab — April 2017
-
Okay Bibob. Jeg tog en dum beslutning, og lånte penge af mine forældre til yderligere Genmab aktier. Det skulle jeg aldrig have gjort. Jeg har nu fundet ud af, at jeg, som investor, ikke kan sove om natten for lånte penge..
-
lige nu virker det til at frygten for det ukendte smitter, nogle sælger fordi andre sælger, derfor bliver faldene voldsomme. Men følgere man med herinde så burde det ikke give anledning til søvnløse nætter. Sluk computeren og lad hver med at stirre på aktiekursusen i tide og utide. Genmab kommer altid retur, fundamentalt er der ikke ændret noget.
-
Jeg følger dagligt siden her, og har gjort det i meget lang tid. Det er utroligt dejligt, at jeg tit har tanker om kursen, og jeg så får det bekf
-
-Bekræftet herinde. Tak for hjælpen. Må lige læse samtalen igen inden sengetid

-
Jeg er enig OHW.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
Men vi leder jo efter den nye Genmab, og her er især Editas super interessant.