Genmab — April 2017
-
Bibob hvad er din mave fornemmelse omkring Genmab det næste stykke tid?
-
Tror jeg vil ud med fiskestangen i eftermiddag og samle lidt Genmab op.
-
Til alle lystfiskerne. Vær opmærksom på at Genmab er steget rigtigt meget. Ikke bare i år, men igennem de sidste 3 år. Det er et meget lovende selskab, men pt har de kun et produkt. Så længe vi ikke kender deres pipeline, så er der ingen garanti for at den skal fortsætte op i samme tempo. Der er rigtigt mange interessante aktier derude - lad være med at forelske jer i en.
-
Hmm. Tak for spørgsmålet. Jeg solgte 1/4 af mine genmab for to uger siden. (Det var rent held). 1/2 af pengene har jeg sat i Protalix Bio, Editas Medicine og Idera Pharma. Den anden 1/2 har jeg købt Apple og Amazon for. Jeg har ca. 15-18 forskellige aktier. Nogen mere langsigtede end andre. 15% af min portefølje er stadig Genmab.
-
Okay Bibob. Jeg tog en dum beslutning, og lånte penge af mine forældre til yderligere Genmab aktier. Det skulle jeg aldrig have gjort. Jeg har nu fundet ud af, at jeg, som investor, ikke kan sove om natten for lånte penge..
-
lige nu virker det til at frygten for det ukendte smitter, nogle sælger fordi andre sælger, derfor bliver faldene voldsomme. Men følgere man med herinde så burde det ikke give anledning til søvnløse nætter. Sluk computeren og lad hver med at stirre på aktiekursusen i tide og utide. Genmab kommer altid retur, fundamentalt er der ikke ændret noget.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind