Genmab — Marts 2017
-
Jeg er på mobilen i aften. Har ikke analyserne på den.
-
Bowers cirka 190 DKK i NPV på 12 mdrs target.. det vil sige at vi rationelt set bør falde en del.. dog har analytikerne andre parametre de kan skrue på så dermed bør faldet blive noget mindre..
-
Er det ikke Novod vi skal bruge som kompas?
-
Novod har ikke længere føretrøjen på hvis du spørg mig..
-
Jeg opfatter Bowers som den mest bullish af de to.
-
Bowers har peak salg NHL 18,2 MIA DKK med 60% sandsynlighed for launch i 2022 og som sagt cirka 190 DKK i NPV.. Bowers er mest bullish i øjeblikket.. men vi må ikke glemme at der igen er en markant forskel i horisonten for kursmålene..
-
Netop.
-
Jeg tror ikke at der er mange analytikere som har NHL i modellerne.
-
Novod 13/01 NPV fra non-MM indications uden mere specificering er 79 DKK
-
Ok..Tak.
-
Netop.
-
Hvorom alt er så vil kursen sikkert rent psykologisk gå ned og op igen lidt senere. Egentlig er disse kursmål jo lidt sjove. De er reteset udtryk for hvad aktien bude koste nu og i allernærmeste fremtid. Meget nær fremtid. Ryger der 25 kr på NHL kan man jo bare smide 50 ind på andet, feks "solide tumorer". Kort sagt så betyder intet for casen efter ganske kort tid. Kursen er lagt mod langt højere kurser. Siger optimisten

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind