Genmab — Marts 2017
-
Enig. Men vi havde vel forhåbninger om at det ville vise effekt. Og derved være med til at dokumentere daras muligheder uden for MM. Det var måske derfor Winkel var så bullish i dag omkring solide tumorer! For at investorerne ikke mister troen på virkning uden for MM
-
man kunne håbe. Men man vidste vel godt at chancen ikke var stor. Så det burde efter min optik ikke være noget markedet reagerer specielt på.
-
Det vil koste på kursen i morgen. Jeg håber jeg tager fejl, men det er meget usandsynligt,
-
Selvfølgelig vil det koste på kursen.
-
Ikke fordi det er specielt rimeligt, men fordi det er naturligt for markedet at reagere på negative meddelelser.
-
Øhm.. Jeg har før påpeget at Bowers eksempelvis har haft strukket sit target.. Senest da han opgraderede og tilskrev mere værdi til NHL som allerede udgjorde mere end 10% af target på det tidspunkt.. NPV fra NHL er nu omkring 190 DKK, mens solids er værdisat til nul.. Alt andet lige bør Bowers altså lave en markant nedjustering og lige så for andre analytikere.. Vi ved nu hvorfor Winkel var ude og slå på tromme for værdien i solids i løbet af dagen..
-
Carina er mono..Det er svært at være overbevisende med det.
-
Håbet har i dag været at kommunikationen og italesættelsen af nye højere håb for peak salg kan få nogle analytikere til at sætte noget værdi i solide tumorer og dermed afbøder man det værste af de nedgraderinger der burde komme..
-
Har vi et overblik over hvad de enkelte analytikere har sat succes i NHL til?
-
Jeg er på mobilen i aften. Har ikke analyserne på den.
-
Bowers cirka 190 DKK i NPV på 12 mdrs target.. det vil sige at vi rationelt set bør falde en del.. dog har analytikerne andre parametre de kan skrue på så dermed bør faldet blive noget mindre..
-
Er det ikke Novod vi skal bruge som kompas?
-
Novod har ikke længere føretrøjen på hvis du spørg mig..
-
Jeg opfatter Bowers som den mest bullish af de to.
-
Bowers har peak salg NHL 18,2 MIA DKK med 60% sandsynlighed for launch i 2022 og som sagt cirka 190 DKK i NPV.. Bowers er mest bullish i øjeblikket.. men vi må ikke glemme at der igen er en markant forskel i horisonten for kursmålene..
-
Netop.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind