Genmab — Marts 2017
-
Blandt andet HAR Janssen og BMS allerede undersøgt Darzalex og Opdivo i kræftpatienter, hvor man har observeret en stor koncentration af CD38positive celler i tumoren. (BEMÆRK BRUGEN AF "HAR ALLEREDE UNDERSØGT !!). Og ifølge Jan van de Winkel er der samtidig en række uafhængige studier, som har overbevist biotekselskabet og dets partner om Darzalex’ potentiale i disse solide kræftformer. (EKSEMPELVIS DATA PUBLICERET FRA TEXAS UNIVERSITET:
-
-
Derudover anser jeg også dagens artikel i Børsen som banebrydende. Der åbnes op for et helt nyt niveau af optimisme og hvor nye mere aggressive topsalgs-estimater anskueliggøres. Jeg føler lidt at Winkel endelig er kommet på linje med de estimater jeg fremsatte i mit indlæg Genmab - The Black Swan for snart et år siden: https://www.linkedin.com/pulse/genmab-black-swan-david-mygind
-
Det virker på mig som om JnJ og Genmab har haft et møde før AGM hvor JnJ har løsenet det jerngreb som de har brugt til at begrænse Winkels iver for at delagtiggøre Darzalex fulde potentiale overfor omverdenen. Det er nye tider med de seneste udtalelser og Genmab strutter af berettiget selvtillid som aldrig før.
-
Løsenet = sluppet
-
Vi bevæger os med stormskridt frem mod at blive det ikoniske selskab som Winkel har tegnet omridset af allerede for et par år siden da han lovede at 5-10 doble værdien af Genmab endnu en gang. Pipeline-komponenter som tisotumab og AXL, samt CD3/CD20 og DR5/DR5 vil give den nødvendige fremdrift efter at Darzalex over de næste 12-36 måneder bringer os mere end halvvejs mod den absolutte superliga indenfor verdensomspændende biotek.
-
@nohope Det tager uendelig lang tid at udvikle et stof så vi taler måske 10 fra nu, hvis nogen starter op. Truslen for at Dara ikke får hele kagen kommer fra Sanofi og Morphosys. Den subcutane version er en vigtig brik for at afskærme konkurrenterne fra markedet.
-
-
jeg er mega bull på HALO og har haft en relativt stor position siden kurs 7-8 USD... Men dette skal i den nye biotek-chat tror jeg..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind