Genmab — Marts 2017
-
Jeg supplerer i hvert fald i dag og det skulle ikke undre mig om der var nogle % at hente på aktien i dag. Af den ene eller anden årsag
-
Siden stort set alle amerikanere og diverse udlændinge ikke anede noget om "trappens" udformning giver det jo god mening de nu synes at Genmab er et godt opkøb, det har nogle af os jo ment rigtig længe. Kan se rigtig mange der kunne være interesserede i at få fat i Genmabs teknologi til den rigtige pris, men vi får se. Husk at en del spåede at bud først kom efter ca. et år på markedet med deres BB-kandidat, ikke at det sker her, men chancen er der da.
-
Noget helt andet.... hvordan går det med de short'ere som solgte short for flere 100 kr siden. "Lever de endnu"
? -
OHW, vi er vist alle rolige herinde og Genmab kan sagtens blive solgt, ligesom Genmab også kunne handle højere end de 11-1200 du mente var max alene ud fra dara
Med alle de penge big pharma har parkeret i EU og en patentkløft virker det fjollet kategorisk at afvise et opkøb -
Thomas fjollet..måske, det står dig jo frit for at kalde folk det du vil! Men når du citerer mig for at sige 1100-1200 for Dara alene, så skal det med at det var i MM. Det mener jeg stadig. Jeg tror "overkursen" i dag afspejler forventninger til pipeline og Dara i solide.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind