Genmab — Marts 2017
-
@StockBull, 120281, Sun: For nuværende giver jeg mig selv mundkurv på idet jeg afventer en forklaring fra Saxo på en række forhold
.. -
Der var en sag for nogen år siden, hvor jeg mener at redaktøren på P&P fik en fængselsdom for at anbefale aktier, han selv havde købt, uden at gøre opmærksom på det i sine artikler. Om der gælder samme regler for en investeringschef der optræder på Børsen Play ved jeg ikke, men det grænser vel, som minimum, til det uetiske. Hvis ikke Børsen Play har nogen interne regler på det område, så håber jeg, at de får det.
-
Hmmm very funny hedge......
-
-
JKY..Kommentatorer i Børsen Play bliver altid spurgt om de har aktier i de selskaber de kommenterer på. Det bliver så nævnt af intervieweren eller på en tekst på skærmen. Har hørt at Beskos har aktier i SAS og Twitter, men ikke bearcertifikater i Genmab og Pandora.
-
-
Men det er en besynderlig situation, når Saxo rater Genmab som værende en mere usikker investering end den nogensinde før har været ( i gamle dag kunne man geare den 20 gange!! ), og virkeligheden er vel den, at Genmab er en langt sikrere aktie idag, end før Dara og Winkel.
-
Jeg har nu snakket med rette vedkommende hos Saxo Bank og de har overbevidst mig om nødvendigheden af de handlinger man foretager sig. Det vigtigste er at Saxo Bank er interesseret i at imødekomme enkelte investorer og indgå i en dialog om tingene. Alle kunder i Saxo Bank som er berørt af eventuelle margin ændringer og annulering af belåningsværdi er således meget velkomne til at ringe til banken. Jeg er sikker på at de nok skal få informeret deres medarbejdere om hvem der bedst kan redegøre for
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind