Genmab — Marts 2017
-
Men ok..Lavere patenttider og godkendelser til kopiprodukter kan selvfølgelig bidrage til at priserne presses ned i et vist omfang.
-
En af vores gruppemedlemmer - Jens Jacob Foged på Facebook skriver dette:
"Det store jordskred ligger i at der nu kan sælges healthcare på tværs af stat grænser. Det vil der komme mange multiplikator effekter ud af. Skoven af healthcare providers bliver nok tyndet noget ud og mange af de dyreste stater vil opleve betydelige besparelser". -
Det lyder meget sandsynligt.
-
From annual report, they are putting hedges in place now for the Restricted Stock Units Program: During the third quarter of 2016, Genmab acquired 100,000 of its own shares, approximately 0.2% of the share capital, to cover its future obligations under the Restricted Stock Unit (RSU) program. (page 54 and 99+
) -
Jeg forstår godt man tidligere har lavet kapitaludvidelser, men med rekordstor indtjening, og en bugnende pengekasse forstår jeg det ikke. Ved nogen om de tilbagekøbte aktier alene skal finansiere restricted stock unit program og vil finansiere alt det, og ikke finansiere noget af warrant-programmet?
-
ellerser der en vis sikkerhed for os private, at der er nogle store med samme interesse som os
http://www.4-traders.com/GENMAB-A-S-1412914/company/ -
Er der ikke noget med at nogle pensionkasser har været ude og sige, at Genmab's warrants program var lige grove nok?...... Iillige faldt jeg lige over nedenstående 1,5 år gamle artikel, hvor Anders Drejer også er ude med riven..... Hvad skal der egentlig til at stoppe denne grådighed, nu når bestyrelsen ikke rigtig kan finde den "gyldne" mellemvej?http://www.business.dk/medico/topchef-i-dansk-biotekfirma-boltrer-sig-i-forgyldt-aktiehav
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind