Genmab — Februar 2017
-
Hvad har Genmab præsteret der berettiger til den "kaste om sig med warrants". Jeg kan forstå at den eller de forskere der har opdaget eller udviklet Dara bliver belønnet og det gør de gennem deres arbejde og den løn de får og de aktier de modtager, fred være med det. At bestyrelsen har modtaget så mange warrant kan diskuteres især hvis de altid har modtaget deres normale bestyrelseshonorar. JDW løn har været fyldt med warrant fordi virksomheden var fattig så indtil nu har det været ok. Men der
-
er ikke i mit univers grund til at aflønne en ny CFO med et astromisk beløb på 6-700 mill. når sandsynligheden for Dara-succes på det tidspunkt ved ansættelse var ret høj. Desuden vil de forsat kaste warrant ud i massevis, i datterselskaber, til sælgere, forretningsforbindelser etc. etc. Min konservative holdning er og har altid været at du får en løn byggende på gensidig respekt og tillid og hvis du tror på firmaet så køber du selv aktier for noget af din løn som alle andre, det er en god skik.
-
Denne amerikanske model ender altid med astromiske lønninger helt ude af trit med virkeligheden især og mest derfor.......især fordi virksomheden faktisk intet har præsteret. Det er en interessant kritik som mange med følelserne ude på trøjen ikke bryder sig om, men jeg mener faktisk at de har skuffet en del i forhold til deres aflønninger. De har præsteret Dara, Dara og Dara, eller rettere de har solgt rettighederne mod et ok royaltiesprogram, men ellers har de været for langsomme til at
-
sætte sejl i forhold til aflønningen, det er det kritikken går på, Det er en selvfølge at nye folk skal ind der kan udbygge organisationen, men i forhold til aflønning går det for langsomt og det er jo så en måde at se det på og så er det endda min egen, hvilket er min forudsætning for udtalelsen.
-
-
@Bulder. Tak til link om 'alt om dara'. Det er rigtig godt forklaret.
-
@ Anette, ja helt rart med noget stof forklaret for lægfolk. Jeg kiggede lige i IMF's bibliotek og fandt ud af, at de har en hel stribe vejledninger inden for myelomatose i "understanding"-serien. https://www.myeloma.org/imf-publications/understanding-series
-
WOW til link fra Davor.. I tråd med det man håber og tror på, men altid rart at se vi nu er kommet et lille skridt nærmere en validering. Hvis disse første indikationer holder hele vejen hjem, så skal vi altså rigtig højt op. For nuværende skal vi dog huske på at der er lang vej endnu. Vi ser dog via link fra Davor de første indikationer på at Genmab en dag går hen og blive mere betydningsfuld for Danmark end Novo..
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind