Genmab — Februar 2017
-
Synes jeg fornemmer lidt piven hist og pist, jeg synes tallene er intet mindre end fremragende, det er jo ikke sådan at alle står og venter på DARA, nogle er stadigvæk i gang med andre behandlinger. Tallene viser klart at vi ser et stof som med ekspresfart når BB, hvilket er ekstraordinært og jeg forventer at analytikere snart må opjustere forventningerne ovenpå disse tal.
-
Helt enig Mcjean. Der er en overgangsperiode, hvor patienter selvfølgelig ikke afbryder deres nuværende behandling uden evaluering.
-
Det har vi haft oppe at vende flere gange.
-
Søren Løntoft på Play. https://play.borsen.dk/social/58ad3b5445628ff8171fc34f
-
Det er vel en naturlig udvikling. Jeg ser det som meget naturligt, at folk venter til at reagere før efter regnskabet. Det vi ser er folk positionerer sig til i aften og så får du reaktionen i morgen tidligt. Jeg tror, det er vigtigt at tage de lange briller på, når man læser regnskabet og er man kort, skal man virkelig have is i blodet.
-
Altså igen - Det er den bedste stigning vi har set hidtil (når man ser bort fra forskydning mellem juli og august) og på dagsniveau, hvis man kan anvende det, er det en forrygende stigning. Klart positivt og over alle (beregnede) forventninger. At vi her taler om højere tal - over tid - er noget andet. Vi får ret på den lange bane - bid spids på den. Rigtig flotte tal - punktum !
-
Markedet venter på eftermiddagen og her er vores snak om forventninger også højere end hvad man forventer hos de store aktører - vil jeg sige. De har en klar forventning om at Jan er forsigtig og man skal ikke blive overrasket over tal mellem 1 mia og aller højst 1,25 mia. Virkelig positivt hvis han melder ud i den høje ende, altså ca. 1,2 mia og alt derover vil være overraskende. At flere, herunder nogle af os, regner med 1,5 er noget helt helt andet. Det er markedet ligeglad med.
-
-
Måske vi allerede til februar får den første opjustering. Jeg vil allerede nu påstå at tallene for februar vil være superflotte hvis de er på f.eks. 67 mia i us tal. Analytikerne skal til at øge deres estimater hvis de er over de ca. 66. Og Genmab må nok også til tasterne
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind