Genmab — Februar 2017
-
salgstalene onsdag morgen er ekstra interessante, forud for regnskabet da Genmab kender dem, og da de sikkert indgår i deres estimater for om de melder konservativt eller modigt ud. Tror derfor disse muligvis kan være mere kurspåvirkende end forventningerne til regnskabet.
-
Helt overordnet set, hvad vil gøre, at vi ser et fald ned til omkring 1300? Helge, du virker meget positiv overfor det kommende regnskab, men der er delte meninger om dette. Jeg står og vil rigtig gøre en entry fra et andet depot, men er sørme i tvivl, hvorledes man skal vente på et noget lavere niveau. Personligt tror jeg, at der er meget at komme efter hos Genmab, men ville da gerne spare et par procenter. Denne entry er kortsigtet.
-
Min personlige mening er at kommende regnskab har meget lille chance for at løfte kursen mere end et par procent. Genmab kan ikke rigtig overraske markedet ift indtjening. Det der kunne løfte var hvis Winkel melder aggressivt op ift forventet Darzalex-salg i 2017 - men det er han notorisk kendt for ikke at gøre. Jeg er selv lang og bekymrer mig ikke meget om de kortsigtede udsving
-
ja kunne være fint med et split. Det ville gøre at "små investorer" ville finde mere interesse i aktien.
-
Split er fuldstændig r
-
Split er fuldstændig irrelevant for den fremtidige kursudvkling.
-
Dara på agendaen til CHMP mødet i denne uge - pkt 5.1.1 s. 20 http://www.ema.europa.eu/docs/en_GB/document_library/Agenda/2017/02/WC500221932.pdf
-
tak for Link Jedi.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind