Genmab — Februar 2017
-
Analytiker: Udvidelse af patentsag rører ikke Genmab
At tyske Morphosys nu føjer endnu et patent til deres søgsmål mod Genmab og Janssen kommer ikke til at betyde det store for Genmab, lyder vurderingen fra senioranalytiker i Sydbank.
(medwatch.dk)
-
er der nogle af jer der kunne finde på at købe et Bull*3 certifikat på Genmab, og ligge lang i den? altså tager udsvingene med sindsro. Hvis man er overbevidst om at den vil stige måned efter måned i takt med at udruldningen af darzalex fortsætter, så er det vel ikke dumt at geare i den.
-
har selv købt lidt Bull*3, da jeg er overbevidst om at kursen vil fortsætte opad de næste mange år. Kræver naturligvis os at Tiso lykkes. Ja danske har hævet til 1675.
-
spændende. hvad er forskel på Certifikat og CFDér?
-
ja okay. Tak for svar. men er der ikke andre her i chatten som har købt Bull på Genmab? Tænker det er oplagt at bruge lidt penge på det, når de fleste af os i chatten er meget Bull på Genmab.
-
Spørgsmål: Har J&J licensen til Dara i andre kræftformer end MM ift. de forsøg der kører i solide tumorer?
-
Jeg mindes, at vi sidste år ved samme tid, da Winkel fremlagde "konservative" forventninger til 2016 så, at kursen faldt pænt. Er der ikke risiko for, at vi på onsdag, når forventningerne til 2017 offentliggøres, at det samme sker? Hvis man skal time sit køb eller suppleringer, er det vel nok bedst at vente til efter onsdag eller....?
-
-
Mange har bull herinde, men måske som mig selv lige overvejer hvor langt op kursen kan komme uden nyheder. Ligesom jeg undrede mig op og efter ASH at kursen ikke rykkede sig. Nu den rykket over 20% i 2017 uden de store nyheder andet end salget går godt.
-
Ja jeg tror også de gør som de plejer. Melder konservativt ud for så at "overraske" med 1-2 opjusteringer i løbet af året. Ene omkring ASCO hvis der kommer nye data og så igen slut år når Dara salget viser sig at ligger over 1 mia og de får en "blockbuster" milestone.
-
Kunne ikke drømme om at købe lotterikuponer, sry to say, men det er alt for risky i min verden når man ved hvad GS er i stand til med en kurs, du kan blive kørt over bogstavelig talt og det er der flere grunde til. Personligt tror jeg kusen mellem 1400-1700 er toppen af poppen indtil vi ser dobbelblockbuster.
-
Jeg ser flere risky scenarier ude i horisonten. Tisatumab kan nemt rende ind i problemer, Darzalex virker ikke helt som ventet uden for MM, patentet holder ikke og et problem som ikke er nævnt herinde kan opstå ud af det blå, nemlig $-kursen, som hvis det går som Trump vil så vil den falde 20-30%, hvilket vil kunne mærkes på Genmabkursen, jeg synes risikoen er for høj, men det er jo bare min mening.
-
- Hvor meget Tiso V synes du, der er indregnet i kursen-
-
- Hvordan kummer du frem til et så stort fald i dollaren, når man nu skruer op for rentesatsen??
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind