Genmab — Februar 2017
-
Solsen.- Man kan vel ikke helt sammenligne med Medarex og Genmab. I dag er priserne jo skruet helt i vejret når de store går på indkøb og en dobling af Genmab ville jo alt andet lige blive en større mundfuld end Medarex. Men jeg kan godt se pointen i din tese.

-
Stigningen er lineær men kursen er vel ikke kørt i sænk forud eller? Jeg forestiller mig stort indkøb, herefter kæmpe udsalg og nedsmeltning til omkring 970-1070, herefter bud på 1600-1800 med opjustering til 2000 som det mest sandsynlige scenarie hvis vi taler om bud.
-
Den kan vel være lineær grundet mange omstændigheder. Opkøb med dump and bid, pensionsselskaber køber sig ind. EU's kommunistiske diktatur køber op i aktiemarkedet(helt håbløst). En stor koncern køber sig ind, en positionering frem mod salgstallene som for alvor starter den progressive proces denne måned eller at Helge køber op for at nå kurs 1600 find selv på flere:-)
-
Tak for tilliden Mcjean. Jeg sælger straks mine Novo fra 1990´erne i morgen og kører kursen i 1.600.

-
Med provenuet.
-
Det var en spøg.
-
Jeg ved at du ved det. På en søvnig dag kan jeg måske rykke kursen en krone ved at købe fra udbuddet.

-
Ligesom alle andre kan.
-
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind