Genmab — Februar 2017
-
27/1 14:55
af MAXIME
Hvis i spørger mig er Genmab blevet en alt for dyr aktie, jo dejligt at den kan blive med at stige, HUSK NU det Biotek og tag kontanter for det går stærkt den anden vej lige pludselig.... altid lettere at købe og se sig blind end at sælge.......bare et godt råd!! God Weekend
-
hvad mener du med det??
-
Det jeg skriver - Du behøver absolut ikke være enig, min pointe er bare man skal huske at tage cash engang imellem og jeg lader mig ikke påvirke af hvad diverse analytiker skal nå kurs dit og dat, hvad du mener den er værd ved jeg ikke, følg din mavefornemmelse og er du den der tror den 2000 osv. så det bare at blive....... det går bare stærkere op end ned andet var der ikke Mobbyduck1

-
tænkte bare at der måske lå nogle dybere tanker bag?? Ligner en klassisk OHW kommentar, sagt på den gode måde!
-
Absolut ikke Mobbyduck1 ingen tanker bag ved vild imponeret over Genmab hvad de har opnået osv. Jeg er pt. bare gået helt ud i kurs 1400, men også være med fra kurs 89 - Men følger den tæt, synes bare der ligger andre mere spændende ting pt ude i den store aktieverden - Som sagt jeg tror bare vi tæt på det højeste men håber da jeg tager fejl for alle Jer Genmab aktionærer jeg er ikke en der sidder og håber den falder for at købe går bare cash når min mavefornemmelse siger nu er det tid

-
God morgen.

-
godmorgen
-
Det kan jeg ikke forklare, men jeg har lige i dette sekund deleted dit spørgsmål stillet i Aktiesnakken om samme.
-
Tror du har stillet det der i stedet for her.
-
Den slags kommer jeg også til ret ofte. Man skal lige vente lidt og være sikker på at man står i den rigtige chat før man poster.
-
Den opfører sig mystisk en gang i mellem.
-

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind