Genmab — Februar 2017
-
Tusinde tak Henry. Rigtig mange har valgt den løsning og lagt os ind månedligt.

-
det kunne jeg os tænke mig at vide hda. Læste os artiklen i aftes, og tænkte det så interessant ud. Jeg har dog ikke modtaget nogen nyhedsmail fra genmab omkring samarbejdet?
-
Det var indeholdt i pressemeddelelsen d. 6. feb.: "opnåelsen af yderligere DuoBody
milestones." - Hvor Genmab opjusterede forventningerne. Nu har vi så også fået fastlagt, at det konkret skyldtes færdiggørelse af JNJ-104-studiet. - Maxime: Hvem har Janssen fået milepælsbetalinger af? Har du et link til deres nyhedsmail? -
Nogle der ved hvem der gemmer sig bag Mewwatch artikel "Genmab-partner køber antistofbehandling for milliarder"?
-
-
yup
-
Ah ja, takker
Ser spændende ud... -
Bulder - Jeg kan desværre ikke få oplyst beløbet oplyst af Janssen og det er en intern nyhedsmeddelse men skulle være et 2 cifret million beløb, men arbejder videre på det her i Asien til morgen. Jeg så godt der var noget den 2 februar, men vil godt lige have bekræftet om det er det der først bliver meldt ud fra Deres side nu, virker bare underligt der går så mange dage!!
-
27/1 14:55
af MAXIME
Hvis i spørger mig er Genmab blevet en alt for dyr aktie, jo dejligt at den kan blive med at stige, HUSK NU det Biotek og tag kontanter for det går stærkt den anden vej lige pludselig.... altid lettere at købe og se sig blind end at sælge.......bare et godt råd!! God Weekend
-
hvad mener du med det??
-
Det jeg skriver - Du behøver absolut ikke være enig, min pointe er bare man skal huske at tage cash engang imellem og jeg lader mig ikke påvirke af hvad diverse analytiker skal nå kurs dit og dat, hvad du mener den er værd ved jeg ikke, følg din mavefornemmelse og er du den der tror den 2000 osv. så det bare at blive....... det går bare stærkere op end ned andet var der ikke Mobbyduck1

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
takker Din store løbende arbejdsindsats både "her og der" så vi kan holde overblikket og få de vigtige pointer en gang imellem