Genmab — Februar 2017
-
Plus på vej til dig.

-
Godmorgen...
-

-
Bulder..Sjældent at Medwatch er hurtigere end vi er her i chatten.

-
Er undervejs. Desværre skal jeg manuelt fange aliaserne via mobilepay og kontoudtog her på kontoret og videresende dem til Henrik nede i Moldavien som vi ikke har råd til at døgnansætte til teknikken

-
Har nu rundet 300 donationer. Håber at alle på mobilpay nu har fået en personlig tak fra mig.
-
Jeg er nu i gang med at sende emails ud til dem som har betalt via bank.
-
Tusinde tak Henry. Rigtig mange har valgt den løsning og lagt os ind månedligt.

-
det kunne jeg os tænke mig at vide hda. Læste os artiklen i aftes, og tænkte det så interessant ud. Jeg har dog ikke modtaget nogen nyhedsmail fra genmab omkring samarbejdet?
-
Det var indeholdt i pressemeddelelsen d. 6. feb.: "opnåelsen af yderligere DuoBody
milestones." - Hvor Genmab opjusterede forventningerne. Nu har vi så også fået fastlagt, at det konkret skyldtes færdiggørelse af JNJ-104-studiet. - Maxime: Hvem har Janssen fået milepælsbetalinger af? Har du et link til deres nyhedsmail?
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind