Genmab — Februar 2017
-
God weekend. Jeg skal i gang med takkeskrivelser til alle som har doneret små og store beløb siden i går. Er du ikke opmærksom på muligheden, så læs med her. http://www.proinvestor.com/donation
-
Husk at skrive dit alias, så jeg kan gøre dig til PlusProfil. Det gælder forøvrigt også jer som har glemt alias ved indbetalingen. Send mig gerne en pb.

-
Altid godt med en gentagelse.

-
Jeg har givet 300,00 , det behøver du ikke at takke for. Det er tværtimod mig der
takker. Fordi der en¨t sted hvor man virkelig kan lære ooså forstå, De sølle 300,00 jeg har givet kan du, I regne med mindst to gange pr. år. Efter min mening de bedste penge jeg har givet ud i lang tid. -
Tak alligevel gdn. Støtten giver mig bla.
mulighed for sammen med maskinrummet at få sat et seriøst nyhedsbrev op. Selvfølig med masser af opsamling omkring Genmab. -
Tak Mcjean. Dem skal jeg nok huske at få med.

-
Tak Buzz..Send mig en mail på [email protected] så vender jeg tilbage i morgen.
-
GMXAY krydser 100
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind