Genmab — Januar 2017
-
Tak for link bekræfter mig kun i hvor uvidende folk egentlig er om Darzalex, især journalister og udenlandske investorer. Intet om sc, intet om alle forsøgene i andre indikationer og manden skriver kan måske blive en BB i år, som om at snarlig godkendelse i EU ikke skulle skubbe den over BB-terræn, det satme op af bakke her en kold januar morgen med de der fra udlandet. Men de bliver vel klogere om et halvt års tid er mit gæt, alene grundet salgstallene og godkendelse i EU og måske Japan.
-
Revlimid nu anbefalet af CHMP: "Revlimid as monotherapy is indicated for the maintenance treatment of adult patients
with newly diagnosed multiple myeloma who have undergone autologous stem cell
transplantation." http://www.ema.europa.eu/docs/en_GB/document_library/Summary_of_opinion/human/000717/WC500220225.pdf -
Jeg er så ikke en del af konsensus og det tror jeg faktisk heller ikke mange andre er og så er spørgsmålet kan konsensusbegrebet overhovedet bruges i denne her kontekst? Begrebsflueknepperi, men det satme skægt i ny og næ, jeg vil hellere bruge begreberne "nogle" "en del" eller "mange". Mange kan bruges hvis en stor del af "delen" er analytikere for de er ret konservative i deres estimater. Så fik vi det på plads.
-

-
God morgen.

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind