Genmab — Januar 2017
-
Hvorfor skulle der være modstand i 1.350? Det forstår jeg ikke.
-
Psykologisk måske, men ikke teknisk.
-
Det med at regne i fremtid og tror på, glem det i aktiemarked...... Genmab er en fantastisk aktie historie....... Ro på........ nu har jeg fuldt chatten herinde og når den stiger er der ikke det der godt og lige så snart den falder sidder folk og græder kan slet ikke forstå det, men det bliver virkelighed, også kan regne lige så meget i vil, men sådan bliver der altså ikke handlet på verdensplan og hvorfor er der så høje lønninger...... jeg er bekymret som aktionær og der er ærligt, vi har set
-
Der er gang i opkøbssnakken. http://www.proinvestor.com/investornyt/407172/sanofi-rygtes-interesseret-i-nyt-selskab
-
Maxine..Der er da for det meste ro på under fald. De fleste af os har været med i årevis.
-
Usmani Discusses Significance of Latest Daratumumab Findings in Myeloma - small interview on www.targetedonc.com , i cant get the link to work. no real news in it though i think
-
Helge...... Ja du har helt ret, med mange herinde er langsigtet og måske ikke er nervøse..... ingen ved hvor toppen er...... jeg siger bare det samme som dig måske lidt mere hårdt
husk nu kontanter der ikke noget der vare evigt og du ved som mig lige som det går op stille og roligt det går 4 x så hurtigt ned....det var kun et lille indspark 
-
-
Enig kkjoel.
-
Enig Maxine.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind