Genmab — Januar 2017
-
Jeg er enig med Sukker.
-
Sukker.! Du siger at vi er nogen der har ramt en guldåre uden at røre en finger.!.. Det er for så vidt sandt, men vi har løbet en risiko med vores investeringer, og man kan jo ikke lige sige at Genmab toppen har den samme risiko som os. De skal nok blive belønnet næsten uanset hvad.

-
Lego...Er det ikke intraday?
-
Jeg synes ikke, der er noget unormalt i at undre sig, når warrents går over gevind, hvilket jeg synes, man godt kan argumentere for her. Jeg tror ikke nogen er uenig i at os, der har været med fra early days, bør brokke os eller være utilfreds. Det er heller ikke det jeg hører. Jeg er i den grad tilfreds, men anfægter med rette, hvis jeg føler warrentsprogrammet ikke er proportionalt med det at sidde som bestyrrelsesmedlem. @Helge jo, det må være den top vi skal over før det går videre op.
-
Atl mener jeg er 1315
-
M.h.t. det totale marked i MM - så er der, som vi har været lidt inde på tidligere, tegn på at det kan være noget støre end antaget. Vi ved markedet vokser med 30 pct pr år, men behandlingstiden ser nu også ud til at kunne blive fordoblet - bla. grundet Darzalex. Længere behandlingstid - større marked. Vi har været inde på det før - men fortjener opmærksomhed
-
@Darvin Tak!
-
Hvis man nærlæser Symphony tallene om salg på MM markedet, så klarer Genmab sig faktisk kanon !! - Totalmarkedet for MM falder faktisk med 5,6 pct eller 17 mill$ - mens Darzalex outperformer alle andre. Set i det lys er der belæg for at sige december var anderledes og at de 54,6 til Dara er rigtig godt.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind