Genmab — Januar 2017
-
ikke helt, men vil gerne have tallet, da det afviger lidt fra det samlede salg
-
Johnson & Johnson's (JNJ) CEO Alex Gorsky on Q4 2016 Results - Earnings Call Transcript
-
Tak Budweis.
-
Måske vi alle indimellem lige skal huske lidt ydmyghed i denne case. Mange af os har været med i lang tid og ligeledes ramt en guldåre uden at røre en finger - blot købt aktien på det rette tidspunkt uden nogen reel chancen for at se det scenarie udspille sig, som rent faktisk finder sted.
-
Det er de færreste biotekselskaber forundt at udvikle et lægemiddel og sjældent ses det, at et selskab får to lægemidler på markedet. Alle taler altid om BB potentiale, men det er også en sjældenhed - kigger man tilbage i tiden er det omkring en trediedel af de lægemidler der kommer på markedet, som ikke tjerner sig selv hjem.
-
Ja, jeg synes det er fint, vi alle kan have forskellige meninger her, og stadig have respekt for hinanden. Det er derfor PI - efter min mening - er langt at foretrække frem for EI eller andre. Man bliver så træt af at høre useriøse opkast fra brugerne. Cadeau til alle brugerne her og Helge især.
-
Tror dem der har fuldt topotarget kan nævne et par stykker - og hvis Arzerra ikke godkendes i MS, så har det afgjort heller ikke været den store succes. Nu ridder vi så derudaf på Daratumumab eventyret der efterhånden nærmest er uforståelig godt gået af Genmab, men i særklasse af Janssen. Alene dette gør at vi aldrig burde brokke os over noget som helst, men det er jo vores natur aldrig at stille sig helt tilfreds.
-
Jeg er enig med Sukker.
-
Sukker.! Du siger at vi er nogen der har ramt en guldåre uden at røre en finger.!.. Det er for så vidt sandt, men vi har løbet en risiko med vores investeringer, og man kan jo ikke lige sige at Genmab toppen har den samme risiko som os. De skal nok blive belønnet næsten uanset hvad.

-
Lego...Er det ikke intraday?
-
Jeg synes ikke, der er noget unormalt i at undre sig, når warrents går over gevind, hvilket jeg synes, man godt kan argumentere for her. Jeg tror ikke nogen er uenig i at os, der har været med fra early days, bør brokke os eller være utilfreds. Det er heller ikke det jeg hører. Jeg er i den grad tilfreds, men anfægter med rette, hvis jeg føler warrentsprogrammet ikke er proportionalt med det at sidde som bestyrrelsesmedlem. @Helge jo, det må være den top vi skal over før det går videre op.
-
Atl mener jeg er 1315
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind