Genmab — Januar 2017
-
"Virker det i solide tumorer kan man lægge op til 6 mia. dollar oveni," siger Claus Henrik Johansen, senior porteføljeforvalter i Danske Bank." http://borsen.dk/nyheder/virksomheder/artikel/1/338807/danske_bank_nu_aendres_historien_i_genmab.html
-
Njah, Novod har talt om min 5 mia, men ikke blue-sky mig bekendt "Based on our JnJ meeting, we believe that Darzalex could be positioned as one of the
backbone drugs in the company's immuno-oncology strategy and solid tumour potential for Darzalex could
be game-changing; potentially USD 5bn or more. This is not yet reflected in our Genmab valuation. The
first solid tumour data will likely come out in early 2018." -
Fra Nordea tidligere i dag "I relation til Genmab er det interessant læsning, at Johnson & Johnson solgte for USD 572 mio. Darzalex i 2016, hvilket er 8% bedre end ventet. Da vi allerede kendte til salgstal for det meste af året betyder regnskabet, at salget af Darzalex har været ekstremt stærkt i december. En god bekræftelse af det store potentiale i Darzalex og underbyggende for vores positive holdning til Genmab."
-
Bibob - refererer kun mht hvad han mener burde være fair værdi lige nu. Han er meget optimistisk udover det mål, med tanke på teknologier, tumorer, Tisotumumab mv - men kalkulerer dem ikke i den pris Genmab burde stå i nu. Selv er jeg 100 pct enig med Florian Schønharting i at 2.000 kan ligge tæt på
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind