Genmab — Januar 2017
-
Ipsen henter Novartis-direktør til kernerolle
Den franske medicinalkoncern Ipsen har hyret en erfaren direktør fra Novartis til at styre selskabets suverænt vigtigste forretningsdel, hvor man har rettet fokus mod ét bestemt sygdomsområde.
(medwatch.dk)
-
Actelion stiger alligevel 2,7% i dag!
-
det plejer at komme ved 7-8 tiden...
-
og det er recepttal - ikke salgstal
-
det er salgstal der hentes fra Symp
hony Health -
GB jeg vil nu sige at det er salgs estimater baseret på recepttal
men måske andre kyndige vil træde til ? -
Spændende dage vi går i møde. J&J regnskab imorgen, og salgstal på onsdag

-
DF: Tallene kaldes "US institutional sales". Hvordan Symphony Health udregner dem, ved jeg ikke.
-
Mener jeg også: Estimerede salgstal ud fra antal udskrevne recepter. Temmelig upræcise, da det kun omfatter USA og kun institutionelle kanaler. Men da vilkårene er ens fra måned til måned er stigning og fald gode indikatorer. Selve tallet er upræcist. Kan være +/- 10 mio i USA, og resten af verden er ikke med. Men får vi præcise JnJ-tal bliver vi meget klogere.
-
Solsen her er en sjov en til dig med dit store had. Selvom jeg er Trump fan fordi jeg håber på kæmpeforandringer kan jeg godt grine af mandens til tider sjove sætninger. https://www.youtube.com/watch?v=ScZ_Vf0VxvI
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind