Genmab — Januar 2017
-
Smadsen...Ikke set fra et teknisk synspunkt. Luk over ATH betyder at man er i jomfrueligt terræn.
-
Mange tak Helge......så er der jo kun en vej nu

-
Ikke altid. Det så vi sidste gang vi passerede ATH.

-
Solsen...Hvad mener du med udsving? Er kursen ikke bare gået op siden i mandags?
-
Mener du ikke "mærkelig kursstigning"?
-

-
Tror bare det er positionering der er i gang og så kommer denne nyhed oven i hatten og positioneringen går lidt hurtigere. Da nyheden om godkendelse kom var der jo intet hastværk, det er først når slagstallene kommer at man skal være inde og derfor fik nyheden i dec. en lunken modtagelse, men frem mod den 18 tror jeg vi vil se kursen stige til mellem 1350-1400, falde lidt og stige til 1450-1500 ved næste salgstal.
-
Gode tanker Mcjean.
-
Som jeg har skrevet om tidligere, så tror jeg, at nogle af de udenlandske penge som strømmede ud i 2016 pga sektorrotationen flyder tilbage igen i pharma.
-
Danskerne er proppet med Genmabaktier til halsen, hvilket handelsstatistikken på det seneste klart viser.
-
En del udenlandske investorer forlod jo Genmab i sensommeren/efteråret pga den mindskede M&A-chance. Den fornyede M&A-snak i pharma/biotek kan måske have genskabt interessen. I hvert fald overraskende at dagens nyhed kan give kursen sådan et los bagi.
-
Det kan du have ret i Bulder.
-
Dejligt at se, at det ikke vælter frem med sælgere på dette niveau.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind