Genmab — Januar 2017
-
Kan sagtens forestille mig et fald enten generelt eller rettet mod Genmab til opsamling af stop loss, men der vil starte en positionering frem mod 18 jan. - om den er startet eller først starter næste uge ved jeg ikke, men nogen vil positionere sig inkl. mig selv.
-
Danske: Køb bare Pharma.
-
-
Genmab sidst i indslaget.
-
Jeps..Men ellers kan vi vist konkludere at der er rebound til mange selskaber i pharmabranchen efter nytår.
-
Vedr. kortsigtetde overvejelser så tror jeg at mange af disse er afledt af investeringer i bullinstrumenter.
-
Min bekymring er ikke baseret på fakta men bare en fornemmelse der siger mig at AB lige nu leger med os. De handler den lidt op nu, sælger så den drøner i kælderen for så igen at samle op. Synes bare det virker som om de 100% styre hvor de vil have kursen hen (bare se deres lukke aktioner) Synes lidt AB sætter det fundamentale ud af spil med deres evindelige køb og salg og nu har de købt nogle dage - bare vent det går snart syd på!!
-
Fred være med det. Det fundamentale vinder altid i den sidste ende.
-
Vi andre kan jo bare lægge os i slipstrømmen på A/B, hvis vi kan finde tiden til korte handler i aktien.
-
Det vigtigste er, at den stigende trend ikke er brudt.
-
Danske Bank får godt nok skippet nogle Bullx3N
-
Den pågældende tror på sagen. Han går til x4 i stedet for x3.
-
Så kører bussen

Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind