Genmab — Januar 2017
-
De havde gode data med på ASH for Mor208 https://www.morphosys.com/media-investors/media-center/new-clinical-data-on-morphosyss-blood-cancer-drug-candidate-mor208-in Kan være noget af forklaringen.
-
@GeorgeBest Har du et link til det med høringen 17. februar?
-
Har læst det tidligere, men kan ikke finde link nu.
-
I Tyskland betragter analytikerne ganske enkelt Morphopsys som undervurderet. I analyserne er det slet ikke sagen mod Genmab de nævner. Det er ganske enkelt pipelinen de tror på og ser et fint risk Award sigte. Deutche har kursmål 84, Commerz 58 hvorimod Goldmann og JP Morgan har lave kursmål (bekendt?). Midt december 16 startede de fase 2 med Mor208 og formentlig et fase 3 i 2017. De har over 100 antistoffer i piben - noget mere end Genmab. Stigningerne har ikke noget med sagen at gøre - tror j
-
I Tyskland betragter analytikerne ganske enkelt Morphopsys som undervurderet. I analyserne er det slet ikke sagen mod Genmab de nævner. Det er ganske enkelt pipelinen de tror på og ser et fint risk Award sigte. Deutche har kursmål 84, Commerz 58 hvorimod Goldmann og JP Morgan har lave kursmål (bekendt?). Midt december 16 startede de fase 2 med Mor208 og formentlig et fase 3 i 2017. De har over 100 antistoffer i piben - noget mere end Genmab. Stigningerne har ikke noget med sagen at gøre - tror j
-
God morgen.

-
Det lægger an til en grøn åbning generelt.

-
Darvin det tror jeg hellere ikke, jeg følger den blot, da jeg har købt en mindre portion for at afdække den lille risko som der er i retssagen, og det har indtil videre været en god investering, på røde dage falder den mindre end genmab, og på grønne stiger den mere end genmab.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind