Genmab — December 2016
-
MEN efter min mening skal Genmab købes og holdes. Tilbagefald kan evt. benyttes til at købe flere aktier.
-
Vi har set undervejs i den langvarige stigende trend at der er store fald undervejs. Det må man som langsigtet investor tage med.
-
Med hensyn til TA, så har jeg ikke på noget tidspunkt være overbevist om at det er et godt redskab i relation til min egen ageren i aktien. Jeg bruger en simpel vurdering af momentum og støttepunkter ved "fiskeri". Det klarer jeg mig fint med.
-
Hlf...Jeg kan ikke svare på dit spørgsmål.
-
Udover at jeg nok selv ofte i f.eks. lakseaktier fisker lidt mere ved fald omkring 5% i de stigende trende.
-
jeg siger minimum 1181 i slutkurs i dag

-
Ja klart
og selv AB er ved at finde ud af at de "ror den forkerte vej" 
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind