Genmab — December 2016
-
Hvor stor en volume af aktier bliver så solgt i forbindelse med afvikling af Bull x 3 - er mængden så stor at det vil kunne presse prisen? Er de allerede startet for kursen er da i den grad på vej i rødt på det der snart er en hellt almindelig Genmab dag - gode nyheder - blodrød kursudvikling!!!
-
Jeg bliver mere og mere overbevist om, at jeg har ret i min tese. Om at der kommer snart et bud på Genmab..... Der har absolut ikke været nogen former for logik i Genmab kursen, siden det amerikanske valg.... Og da kursen så endelig spikede for vildt, blev kursen igen sablet ned...
-
Mon ikke bare det er Fidelity som forsat reducerer?
-
jo,det tror jeg nu også, men Nordeas rolle i alt det her, viker meget underlig!
-
Det lugter langt væk det Nordea har gang i... "Tvangsindfrielse da vi ikke kan dække aktien pga for store udsving" ... Vi snakker indenfor 10%, og nu lider alle med bull produkter fra efteråret tab.
Hello! It looks like you're interested in this conversation, but you don't have an account yet.
Getting fed up of having to scroll through the same posts each visit? When you register for an account, you'll always come back to exactly where you were before, and choose to be notified of new replies (either via email, or push notification). You'll also be able to save bookmarks and upvote posts to show your appreciation to other community members.
With your input, this post could be even better 💗
Tilmeld Log ind
I am actually surprised we manage 200K shares today, no volume in the rest of the market...